Symulacje team building – zaproszeni słuchacze

Ponizszym odwiedzającym nasze strony internetowe niniejszym dziękujemy (a także wysyłamy opisane niżej podarunki) za kilka chwil dedykowanych na wzięcie udziału w sondażu online, który opracowali nasi analitycy Joachim Łakoma, Gniewomir Michnik, Hieronim Drewniowski i Izydor Kamiński w czasie treningu Zabawy Integracyjne i Team Building

  • Adrian Olszowski, Mikrobiolog, Ropa, dostaje od nas zaproszenie na szkolenie „Efektywne przekazywanie informacji i komunikowanie perswazyjne.” lub spotkanie firmowe a także wydawnictwo „Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym, t. 1. Konteksty”
  • Łukasz Słodkowski, Ekonomista , Orzesze, zdobywa wejściówkę na trening „ Systemy wynagradzania i premiowania ” lub warsztat komunikacji i współpracy i wydawnictwo „Stymulowanie potencjału twórczego osób z różnymi potrzebami edukacyjnymi”
  • Włodzimierz Szlawski, Oficer pokładowy , Jedlnia-Letnisko, przyznajemy rabat na panel dyskusyjny „zarządzanie procesami, czasem, zasobami” lub wybraną naszą grę szkoleniową a dodatkowo publikację „Angielski dla początkujących i średniozaawansowanych (A1-B1)”
  • Jonatan Komorowski, Introligator poligraficzny, Dobra, przesyłamy bezpłatny voucher na program e-learning „warsztat twórczości” lub spotkanie firmowe plus publikację „Bibliotekarze bibliotek specjalnych”
  • Benedykt Golla, Inżynier budownictwa , Marciszów, przyznajemy darmowy wstęp na szkolenie „Negocjacje międzynarodowe w nowoczesnej firmie” lub wybraną naszą grę szkoleniową i wydawnictwo „Partie i systemy partyjne Europy Środkowo-Wschodniej. Dwie dekady doświadczeń”
  • Zenon Pardecki, Ankieter , Krupski Młyn, dostaje od nas zaproszenie na trening „jak radzić sobie z obiekcjami i negatywnymi emocjami klientów” lub zabawę i grę integracyjną oraz publikację „„Arkona”, „Zaranie”, „Kuźnia”, „W drodze” i „Stanica” – pisma wydawane przez zadrużan w brytyjskiej strefie okupacyjnej w Niemczech”
  • Dymitr Wieczorek, Architekt , Łużna, zdobywa wejściówkę na warsztat zamknięty „psychologia sukcesu – jak osiągać więcej?” lub wyjazd integracyjny a ponadto publikację „Strategie promocji hurtowej”